نقش بیمارستان جدید جهرم در خدمات دهی به مردم جنوب فارس موثر است

رضایی کوچی گفت: جهرم در حال حاضر خدمات درمانی را علاوه بر این شهر به شهرستان‌های اطراف و حتی جنوب فارس و کشور ارائه می‌دهد که ارائه خدمات بیشتر مستلزم بهره‌برداری از بیمارستان جدید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رضا رضایی کوچی»، امروز (شنبه ۱۳ دی) در جریان بازدید از روند عملیات احداث بیمارستان «سیدالشهدا (ع)» جهرم، گفت: در جریان این بازدید از پیمانکار پروژه خواستیم که تمام توان خود را برای سرعت بخشیدن به تکمیل و تحویل بیمارستان در سال جاری به کار گیرد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر، افزود: از ابتدای ساخت این بیمارستان همواره بر همه امورات آن نظارت داشته‌ام و با بازدیدها و پیگیری‌های مکرر همه موارد مورد نیاز اتمام پروژه را از پیمانکار و وزارت راه و شهرسازی خواستار می‌شوم.

 

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان یکی از نیازهای اصلی جهرم و جنوب فارس است، تصریح کرد: شهرستان جهرم در حال حاضر خدمات درمانی را علاوه بر این شهر به شهرستان‌های اطراف و حتی جنوب فارس و کشور ارائه می‌دهد که ارائه خدمات بیشتر مستلزم بهره‌برداری از این بیمارستان است.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هیچ گاه از خدمت به مردم خسته نمی‌شویم و نسبت به ارتقای جایگاه شهرستان‌های جهرم و خفر از هیچ تلاشی دریغ نکرده چرا که این مردم  ولایت مدار در انقلاب و جنگ تحمیلی و بعد از آن نیز همواره خدمات ارزنده‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه داده و پای انقلاب خود ایستادگی کرده‌اند.

کد خبر 1010926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha