انجام اقدامات مختلف جهادی و فرهنگی با عنوان شهید سلیمانی توسط کانون روح‌الله اندیمشک

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک از انجام اقدامات مختلف جهادی و فرهنگی با عنوان شهید سلیمانی توسط این کانون در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها خبر داد.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی با اشاره به ایفای نقش این سرباز ولایت در دوران دفاع مقدس و پس از آن و دفاع از حرم اهل بیت (ع) اظهار کرد: شهید سلیمانی یک دل زلال داشت که اهل شیعه و سنی برای وی فرقی نمی‌کرد و همواره در کمک کردن به مظلومان پیشگام بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک ولایتمداری و عشق به رهبر معظم انقلاب را از نکات بارز در شخصیت شهید سلیمانی برشمرد و افزود: ترور شهید سلیمانی اقدامی بزدلانه از سوی آمریکا بود.

 

وی به ارائه برخی از برنامه‌های کانون روح‌الله اندیمشک پس از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی پرداخت و اذعان کرد: در این راستا نمایشگاه دائمی «به دنبال مهدی در بغداد» برپا شده که تاکنون مورد بازدید برخی از مسئولان کشوری، استانی و محلی، عموم نمازگزاران و شهروندان قرار گرفته است.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی نیز با نام حاج قاسم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد شهید سلیمانی میان نیازمندان و ایتام صورت گرفت.

 

وی اضافه کرد: همچنین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات و فعالیت‌هایی مانند اجرای طرح ویزیت رایگان، برگزاری همایش ویژه بانوان و تبیین شخصیت و جایگاه این شهید والامقام، اجرای طرح پرداخت بدهی نیازمندان به مغازه‌ها و نانوایی‌ها، توزیع وصیت‌نامه و زندگینامه این سردار سرافراز و برپایی نمایشگاهی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران رضوان صورت گرفت.

 

کد خبر 1010936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha