نهادینه سازی مکتب سلیمانی مهم ترین رویکرد کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی است

ساکی فربا اشاره به اینکه مکتب سلیمانی مکتب انسان سازی و استکبار ستیزی است، گفت: به صورت ویژه در کانون فرهنگی هنری سلیمانی در راستای نهادینه سازی مکتب سلیمانی تلاش می شود.

« علی ساکی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،  با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی برای همه ما یک مکتب و مسیر ترسیم کرد که تا ابد ماندگار خواهد بود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی افزود: استکبار ستیزی، ایثار و شهادت، اخلاق مداری و تلاش برای خدمت به مردم از شاخصه های مهم مکتب سلیمانی است.

 

وی با تاکید بر ضرورت ترویج و نهادینه سازی مکتب سلیمانی در جامعه، خاطرنشان کرد: به صورت ویژه در کانون فرهنگی هنری سلیمانی در راستای نهادینه سازی مکتب سلیمانی تلاش می شود.

 

ساکی فر با اشاره به برنامه های ویژه کانون فرهنگی هنری مسجد در یکمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اذعان داشت: سوگواری شهید سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

 

وی افزود: همچنین امروز در دو نقطه شهر خرم آباد شامل خیابان سلیمانی و میدان آرش منطقه گلدشت خرم آباد ایستگاه های صلواتی توسط اعضای گروه دایر شده است.

 

ساکی فر بیان کرد: در این ایستگاه های صلواتی علاوه به مواد غذایی، ماسک، پوستر شهید وبروشورهای از دعاهای مختلف  توزیع شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی اظهار کرد: برنامه های ویژه این کانون فرهنگی هنری مسجد در راستای ترویج مکتب سلیمانی طبق برنامه ریزی به عمل آمده در طول سال و در دو بخش فرهنگی هنری و با بهره گیری از ظرفیت مسجد، کانون فرهنگی هنری مسجد و فضای مجازی برگزار می شود.

 

کد خبر 1011045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha