آیت الله مصباح در عرصه پاسداری از مرزهای عقیده فرصتی را از دست نمی داد

آیت الله حسینی همدانی آورده است: اندیشمند وارسته و مجاهد نستوهی که در عرصه مرزبانی و پاسداری از مرزهای عقیده و اخلاق و دفاع از ارزش‌های الهی و انقلابی فرصتی را از دست نمی‌داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در پیامی به مناسبت رحلت ایت الله محمدتقی مصباح یزدی آورده است: در ایام فاطمیه (س) و غروب جمعه و دلتنگی فراق منجی عالم و سوگواری برادر مجاهد و سنگربان مرزهای حریم و حرم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، خبر ارتحال فیلسوف متألم و فقیه صمدانی علامه محمدتقی مصباح یزدی رضوان‌الله تعالی علیه غم و اندوه را مضاعف و تألم روحی را دوچندان کرد.

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: اندیشمند وارسته و مجاهد نستوهی که در عرصه مرزبانی و پاسداری از مرزهای عقیده و اخلاق و دفاع از ارزش‌های الهی و انقلابی فرصتی را از دست نمی‌داد؛ او برای رشد و تعالی و گسترش فکر و اندیشه ناب از هر اقدامی ولو با تأسیس مؤسسات، تشکیل جلسات، نوشتن کتب، بیان مطالب جهت تربیت شاگردان و هر جان مستعدی، خستگی‌ناپذیر استقبال می‌کرد.

 

وی اظهار کرد: تواضع و زهد همراه صفا و خوش‌خلقی در کنار دشمن‌شناسی و بصیرت همراه با دفاع به‌موقع صادقانه و منصفانه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و همچنین حضور مستمر در عرصه‌های مختلف موردنیاز نظام و انقلاب شخصیت او را کم‌نظیر و مورد حقد دشمنان قرار داده بود.

 

نماینده ولی فقیه در البرز در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب رحلت این عالم ربانی را به حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، حوزه‌های علمیه و مراکز علمی شاگردان و دوستداران و ارادتمندان و وابستگان تسلیت عرض نموده، برای خاندان مکرم و معزز صبر همراه اجر و برای ایشان علو درجه و رفعت مقام و حشر با اولیا الهی مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 1011064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha