بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از فاز نخست پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۳ دی ماه) پیشرفت فیزیکی فاز نخست پروژه یادمان شهدای یاسوج را خوب و رضایت بخش دانست و گفت: با بهره برداری از فاز نخست آن فاز دوم آن نیز که مربوط به احداث حسینیه، سالن های جانبی و سایر امکانات است وارد مرحله اجرا خواهد شد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تکمیل این طرح به عنوان الگو و نمونه در استان محسوب می شود و به سایر شهرستان ها نیز قطعا توجه خواهد شد.

 

کلانتری ادامه داد: این حرکت خواست و نیاز فرهنگی مردم ما بوده و بخش های مختلف از جمله زیارتی، تفننی، ایستگاه ورزشی و جاده سلامت در این پروژه به عنوان طرحی جامع دیده شده است.

 

وی با تقدیر و تشکر از مجموعه دست اندرکاران احداث این مکان فرهنگی و معنوی، یادآور شد: پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج با محوریت بسیج سازندگی سپاه و همکاری شهرداری، فرمانداری، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و دستگاه‌های خدمات‌ رسان در حال احداث است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طراحی مکان به گونه ای است تا خانواده ها از فضای معنوی و طبیعی آن بهره ببرند و مورد رضایت آحاد جامعه باشد.

 

کلانتری گفت: کار اجرایی این پروژه به سرعت ادامه دارد و مجموعه سازندگی سپاه و دستگاه های اجرایی متولی برای تکمیل و ساماندهی المان شهدای گمنام شهر یاسوج به طور جد پای کار هستند.

کد خبر 1011089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha