مراسم تجدید میثاق با شهدا و مدافعان حرم در ورامین برگزار شد

همزمان با دهه بصیرت و در روز سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آئین تجدید میثاق با شهدا و مدافعان حرم در گلزار مطهر شهدای شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران،آئین معنوی تجدید میثاق با شهدا و مدافعان حرم عصر شنبه ۱۳ دی ماه با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ، جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا همزمان با دهه بصیرت و در روز سالگرد شهادت سردار رشید اسلام «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» توسط ستاد بزرگداشت دهه بصیرت شهرستان ورامین در گلزار مطهر شهدای این شهر برگزار شد.

حجه الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این آئین معنوی اظهار کرد: «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»شاگرد و پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و به دنبال چیزی جز شهادت نبودند.

محمودی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از چهره‌های انقلابی به معنای واقعی کلمه و مظهر درایت و ایثار و مقاومت است که تا لحظه شهادت در مسیر فرامین رهبر معظم انقلاب گام برداشت و همواره خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانست.

امام جمعه موقت ورامین افزود: امروز و پس از گذشت یک سال از شهادت این سردار رشید اسلام هنوز در قلوب مردم محبوب و پایدار مانده و تا همیشه در دل‌ها خواهد ماند.

کد خبر 1011099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha