همدلی و همراهی نمایندگان آذربایجان شرقی با مدیریت اجرایی استان است

پورمحمدی گفت: همدلی و همراهی نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با مدیریت اجرایی برای تسریع در روند توسعه و پیشرفت استان مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز در جمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کارهای مهمی در حوزه صنعت و تولید استان انجام شده و کارهای مهمی هم پیش رو است، افزود: در این زمینه مذاکرات خوبی با وزارت صمت انجام شده است و امید است در مدت باقی‌مانده از فعالیت این دولت نتایج مثبتی حاصل شود.

استاندار آذربایحان شرقی با قدردانی از اهتمام جدی نمایندگان استان برای حل مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: جلسه حاضر نشان‌ دهنده همدلی و همراهی نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با مدیریت اجرایی برای تسریع در روند توسعه و پیشرفت استان است.

وی با اشاره به بازدید وزیر صمت از کارخانه تراکتورسازی تبریز، گفت: وی در این بازدید تاکید کرد که با وجود ظرفیت‌های کم‌نظیر در آذربایجان شرقی، کارهای بسیار بزرگتری می‌توان انجام داد تا از برکات این دولت در حد شایسته‌ای برای توسعه و پیشرفت استان بهره برد.

پورمحمدی، از توجه ویژه وزارت صمت به نقش این استان در توسعه صادرات به کشورهای همسایه قدردانی کرد و ادامه داد: در مدت کوتاهی که از تصدی رزم‌حسینی بر وزارت صمت می‌گذرد کارهای بسیار موثری انجام شده که ترخیص کالاهای دپو شده در گمرکات کشور از جمله این اقدامات است.

بنابر این گزارش، در این دیدار نمایندگان شهرهای استان در مجلس شورای اسلامی نیز دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف صنعت، تولید، معدن، بازرگانی و صادرات ارایه کردند.

کد خبر 1011119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha