برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در تبریز

همزمان با ایام فاطمیه، یادواره خیابانی نخستین سالگرد سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در منطقه مارالان تبریز برگزار شد.

«کریم جلیلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری یادواره خیابانی سالگرد سردارسپهبد شهید «قاسم سلیمانی» خبر داد.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز گفت: یادواره خیابانی اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز و با حضور سردار حاج کاظم آفاقی از فرماندهان دفاع مقدس و خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد.

به گفته وی «کاظم آفاقي» در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت؛ شهید سردارحاج قاسم سلیمانی یکی از محبوب ‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود. این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش را به افق نگاه مقام معظم رهبری دوخته بود.

اين فرمانده جبهه مقاومت اسلامي و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه امروز هر چه داريم به برکت خون شهدا است؛ افزود: داغ علمدار مقاومت در منطقه و جهان اسلام پس از گذشت یک سال هنوز سرد نشده و یاد و خاطره سردار سلیمانی همیشه زنده است.

آفاقی با این عنوان که شهید سلیمانی همیشه خود را فدایی ولایت می‌ دانست و رفتار او اتمام حجتی است برای همگان، خاطرنشان کرد: قطعاً مقارن شدن روز شهادت سردار با ایام شهادت حضرت زهرا(س) اتفاقی نبوده زیرا در طول عمر مبارکشان میزان ارادتشان به حضرت زهرا(س) برای اطرافیان به سختی قابل باور بود.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) در پایان اظهار کرد: این یادواره با برنامه های جنبی شامل حضور مداح و شاعر اهل بیت عصمت و طهارت و پخش دعای هفتم صحیفه سجادیه به توصیه مقام معظم رهبری و ایستگاه نقاشی به همراه جایزه برای کودکان همراه بود.

 

کد خبر 1010522

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha