دشمنان خیال نکنند با شهادت سردار سلیمانی، جبهه مقاومت تضعیف می شود

پورمحمدی با اشاره به ویژگی های بارز رفتاری و اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز نیز دشمنان خیال نکنند که با شهادت این سردار رشید اسلام جبهه مقاومت اسلامی تضعیف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «محمدتقی پورمحمدی» امشب در مراسم بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع مراغه اظهار داشت: امروز اگر رژیم صهیونیستی از انتقام خون این شهید می هراسد، به دلیل شخصیت بزرگ شهید سردار سلیمانی است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز نیز دشمنان خیال نکنند که با شهادت این سردار رشید اسلام جبهه مقاومت اسلامی تضعیف خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی های بارز رفتاری و اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این فرمانده بزرگ، خلوص و تواضعی کم نظیر داشت و همواره در خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی در برابر دشمنان اسلام قرار داشت.

پورمحمدی ادامه داد: شهید سلیمانی جایگاهی بزرگ در بین ملت های آزاده جهان داشته و دارد و ملت بزرگ ایران در آیین تشییع پیکر این سردار شهید، قهرمان ملی خود را تکریم کردند.

امام جمعه مراغه افزود: همانگونه که با هدایت های سردار حاج قاسم سلیمانی داعش شکست خورد و حشد الشعبی به عنوان نهادی بسیجی و مردمی تشکیل یافت، اکنون نیز جبهه مقاومت اسلامی در برابر توطئه های صهیونیستی و آمریکایی ایستاده است.

کد خبر 1011126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha