رونمایی از نماهنگ «سرباز وطن» کانون آدینه لارستان به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

اخوت گفت: نماهنگ «سرباز وطن» اثر گروه سرود کانون فرهنگی هنری آدینه لارستان، در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از رسانه ملی رونمایی شد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، نماهنگ «سرباز وطن» اثر گروه سرود کانون فرهنگی هنری آدینه لارستان به‌صورت همزمان از رسانه ملی رونمایی و پخش شد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: نماهنگ «سرباز وطن» توسط گروهی متشکل از جوانان مسجدی که شعر آن سروده مجید صادقی و به تهیه‌کنندگی حسن امینیان است و گروه سرود آدینه لارستان با همکاری گردان ۴۰۳ امام حسین(ع) و مرکز آفرینش فرهنگی هنری بسیج لارستان آن را اجرا می‌کند.

 

وی تصریح کرد: جنوب فارس یکی از مراکز قوی کشور در بحث تولید محتوای دیجیتال از جمله فیلم و کلیپ، میکس و موتاژ، سرود و غیره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که قریب به اکثر آثار فاخر سرود آن در شبکه‌های تلویزیونی سیما پخش می‌شود و به صورت مناسبتی هم، تولید محتوا انجام می‌شود.

 

اخوت با اشاره به اسامی کانون‌های فعال حوزه هنری (سرود) در جنوب فارس، خاطر نشان کرد: گروه‌های سرود «مصباح‌الهدی»، «آدینه» و «سراج» از کانون‌های فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع)، آدینه و شهدای لارستان به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی در حال تولید محتوای هنری از جمله سرود هستند.

کد خبر 1011131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha