فراخوان نخستین جشنواره «استندآپ و اجرا» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از اجرای نخستین جشنواره «استندآپ و اجرا» همزمان با دهه فجر در آران و بیدگل خبر داد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: فراخوان نخستین جشنواره استندآپ و اجرا در شهرستان آران و بیدگل ویژه دهه مبارک فجر با همکاری حوزه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین(ع) و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان تهیه شده است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این فراخوان با محوریت شفاف سازی و استعدادیابی افراد مستعد برای علاقه مندان به این رشته هنری تدارک دیده شده است.


ضابطی تصریح کرد: این فراخوان در قالب های « غرور ملّی، انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی، مدافعان سلامت، دستاوردهای انقلاب، فرهنگ و هنر» تهیه شده است و آثار می توانند حتی در قالب طنز به دبیرخانه ارائه شوند.


دبیر شواری فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل اولویت موضوعات را « انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب، دهه فجر( لحظه ورود امام تا پیروزی انقلاب اسلامی)» عنوان کرد و افزود: این فراخوان تلاشی کوچک با هدف زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب و نهادینه کردن آن در بین نوجوانان و جوانان و ثبت لحظه‌های ماندگار به منظور ارج نهادن به فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است.


ضابطی با درخواست از کلیه علاقه مندان جهت شرکت در این فراخوان گفت: حداقل شرط سنی شرکت در این مسابقه ۶ سال است و هر فیلم بین یک تا سه دقیقه به صورت افقی و با کیفیت مطلوب باید ارسال شود.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را حداکثر تا پایان وقت اداری یکم بهمن ماه از طریق شبکه اجتماعی ایتا به شماره ۰۹۳۰۳۰۱۷۶۹۳ ارسال کنند.


ضابطی خاطر نشان کرد: آثار پس از داوری توسط هیئت داوران بررسی و از بین آثار ارسالی ۱۱ اثر برتر انتخاب شده و هر شب یک اثر توسط فرد شرکت کننده اجرا خواهدشد و در روز ۲۲ بهمن ماه از آثار برتر و برگزیده با اهدای لوح و جایزه نقدی تجلیل خواهد شد./

کد خبر 1011235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha