برپایی آئین ختم قرآن در قالب طرح ایران قوی با یاد شهید حاج قاسم سلیمانی

شورمیج با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: آئین ختم قرآن در قالب طرح ایران قوی با یاد شهید حاج قاسم سلیمانی برپا می شود.

« مریم شورمیج» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه مناسبتی در جریان اجرای طرح ایران قوی گفت: آئین ختم قرآن در قالب طرح ایران قوی با یاد شهید حاج قاسم سلیمانی برپا می شود. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو افزود: توجه به جایگاه معرفتی و شخصیتی حاج قاسم سلیمانی یکی از راهبردهایی است که با توجه به آن می توان راه و طریقت مکتب حاج قاسم را پیمود.

 

وی با اشاره به اهمیت الگوسازی برای نسل امروز بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی بنیانگذار مکتب روشن و هدایت بخشی است که برگرفته از مکتب حضرت امام خمینی(ره) است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو بیان کرد: از آنجا که طرح ملی ایران قوی در حال برگزاری است، کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو با توجه به سبقه کتاب و کتابخوانی که برجسته ترین آن کلام الله مجید است، در نظر دارد در قالب قرائت قرآن کریم در این طرح حضور پیدا کند.

 

شورمیج اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو از گروه تئاتر بچه های مسجد نیز برخوردار است که با آموزش هایی که از طرف اساتید حوزه هنری استان دیده اند، سهم ویژه ای در تقویت جایگاه تئاتر متعهد دارند.

 

مدیر نمونه رویداد ملی فهما در استان البرز خاطرنشان کرد: پویایی و تقویت باورهای دینی و ایمانی شاخصه و راهبرد اصلی فعالیت ها در کانون فرهنگی هنری مسجد است که در این رابطه بهره مندی از عناصر هنری مانند تئاتر و نمایش جایگاه ویژه ای دارند. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا بخشی از آئین ختم قرآن در قالب فضای مجازی و به صورت مشارکتی برگزار می شود از این رو عزیزانی که تمایل دارند در این طرح حضور پیدا کنند به شماره ۰۹۱۹۶۴۲۶۲۳۰ تماس حاصل بفرمایند. 

 

 

 

کد خبر 1011262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha