توزیع بسته های گوشت بین نیازمندان  توسط کانون فرهنگی ، هنری امام زاده عبد الله ملایر

حبیبیان گفت: همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تعدادی بسته گوشت گرم از سوی خیران و همت کانون فرهنگی هنری امام زاده عبد الله ملایر بین نیازمندان توزیع شد.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر، گفت: کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر در حوزه‌های مختلف فعالیت های خود را در طی سال دارد که از زمان کرونا این اقدمات تعطیل نشده و همچنان ادامه دارد.
 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر افزود:  همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیماتنی تعدادی بسته گوشت گرم از سوی خیران به همت کانون فرهنگی هنری امام زاده عبد الله ملایر توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه  از ابتدای شیوع کرونا تا کنون این کانون با کمک خیران اقدامات زیادی را داشته افزود: توزیع بسته های معیشتی، توزیع گوشت گرم، مرغ ، تعدادی پوشاک، اسباب بازی برای کودکان، میوه و کمک های نقدی  ، لوازم التحریر و..  بین خانوادهای نیازمند توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت های این کانون در فضای مجازی افزود:  برگزاری برنامه های مناسبتی در ایام مختلف در کانال بارگزاری شده و در ایام فاطمیه نیز این برنامه ها ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری امام زاده عبد الله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد .

کد خبر 1011276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha