از کشف ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زاهدان  تا دستگیری سارق کارگاه های صنعتی در زابل

اخبار انتظامی سیستان و بلوچستان مورخ ۱۴ دیماه / از کشف ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زاهدان تا دستگیری سارق کارگاه های صنعتی در زابل

دستگیری سارق مغازه در ایرانشهر

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان ایرانشهر از دستگيري يک نفر سارق مغازه با 3 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ "حسن کیخا " در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت مغازه در حوزه کلانتری 12شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری 12 قرار گرفت.
وي افزود: در اين راستا با کار شبانه روزي و رصد سارقان و اقدامات فني پلیس، در نهايت محل اختفاي یک سارق حرفه اي شناسايي و متهم با هماهنگي قضائي، در طي يک عمليات غافلگيرانه داخل مخفيگاهش دستگير شد.
سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان ایرانشهر  اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم حدود  250میلیون ریال اموال مسروقه کشف شد.
سرهنگ "کیخا " تصریح کرد: متهم 28 ساله که پس از روبه رو شدن با ادله پلیس چیزی برای کتمان حقیقت نداشت در تحقیقات تکمیلی به 3 فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان ایرانشهر  اعتراف کرد.
وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای امنیتی در صورت مشاهده موارد مشکوک سريعا با تماس 110 موضوع را به پليس اعلام نمايند.

 

دستگیری 3 سارق با 15 فقره سرقت در خاش

 

رمانده انتظامي شهرستان خاش از دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی با 15 فقره سرقت خبر داد. 
سرهنگ "ابراهیم کوچکزایی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی،  با هدف دستگیری سارقان ماموران کلانتری 11 با اشراف اطلاعاتی 3 سارق حرفه ای را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چندعملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ضمن کشف یک قبضه کلت کمری  با 5 عدد فشنگ جنگی ، 400 میلیون ریال اموال مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی خاش با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی پلیس به 15 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

دستگیری سارق کارگاه های صنعتی در زابل

 

فرمانده انتظامي شهرستان زابل از دستگيري سارق لوازم کارگاه های صنعتی شهرستان با 6 فقره سرقت خبر داد. 
سرهنگ " احمد ثمره حسینی " در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی سرقت  لوازم یک کارگاه صنعتی در حومه شهر زابل موضوع دستگیری سارق در دستور کار مأموران کلانتری 11 قرار گرفت.
وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری  با انجام اقدامات تخصصی و جمع آوری سرنخ های موجود یک سارق سابقه دار را شناسایی و او را در اقدامي غافلگيرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان زابل با اشاره به کشف 300 میلیون ریال اموال مسروقه در مخفیگاه متهم تصریح کرد : متهم در بازجويي هاي تخصصي و فني ماموران، به 6فقره سرقت لوازم و  کارگاهی در سطح شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ ثمره حسینی در پايان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست:به منظور پيشگيري از وقوع هرگونه سرقت به توصيه و هشدارهاي پليسي توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و يا تردد افراد مشکوک مراتب را سريعاً با شماره تلفن 110 به پليس اعلام نمايند.

 

کشف 27 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زاهدان

 

با تلاش تکاوران عملیاتی انتظامی قرارگاه "عمار" استان در بازرسی از یک دستگاه نفتکش 27 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد. 
سرهنگ" حمید نوری" فرمانده قرارگاه عمار فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي یگان تکاوری105 در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت در حين گشت زني در محور"نصرت آباد - زاهدان" به یک دستگاه کشنده نفتکش مشکوک و آن را متوقف ساختند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو، مقدار 27 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.
فرمانده قرارگاه عمار تصریح کرد: در این رابطه 2 فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 1011296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha