تقویت آمادگی برای برگزاری باشکوه انتخابات ضروری است

خادمی با بیان اهمیت آمادگی تقویت آمادگی برای برگزاری انتخابات، گفت: باید تلاش کنیم با تقویت آمادی وارد فضای انتخاباتی شده و انتخابات خوبی را مثل انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(14 دی) در جلسه مشترک معاونین استاندار و مدیران کل ستادی، با اشاره به  نزدیک شدن به  فضای انتخاباتی در ماه‌های آتی، اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراها لازم است آمادگی لازم تقویت شود.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ایام انتخابات التهابات داخلی و جریانات سیاسی مانع از انجام جمع بندی کارهای عمرانی و غیره خواهد شد، افزود: ضرورت دارد سریعتر کارها را به سرانجام رسانده  تا بتوانیم به خوبی وارد فضای انتخاباتی شده و انتخابات خوبی را مثل انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم بزنیم.

مدیران در بیان حقایق و دفاع از اقدامات دولت موضع بی طرفانه نگیرند

 

خادمی در ادامه با ناکید بر ضرورت تقویت همفکری و تعامل به خصوص در ماه های پایانی دولت، بیان کرد: لازم است اقدامات انجام شده و موفقیت های حاصل را به مردم گزارش داد و آنها را در فضای جامعه مطرح کرد. 

 

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت پرهیز از بزرگنمایی، ابراز کرد: لازم است رتبه های کسب شده را در حد اطلاع رسانی اعلام کرد زیرا مبین آن است که در سیستم کار به خوبی جریان دارد و حرکت رو به رشد است. 

 

وی در خصوص عملکرد دولت یازدهم، اذعان داشت: اگر منصفانه بررسی شود کارهای زیادی انجام شده که لازم است در فرصتی مناسب گزارشات به صورت مکتوب جمع بندی و مدیران آنها را در اختیار مردم قرار دهند. 

 

استاندار لرستان با اشاره به فشار تحریم‌های ظالمانه و بیماری کرونا بر دولت گفت در شرایطی که دولت علی رغم تلاش فراوان، توسط عوامل بیرونی تحت فشار است عده ای از عوامل داخلی  ناجوانمردانه نه تنها کمکی نمی کنند بلکه طلبکار هم هستند و با انتقاد نادرست که بخشی از آن به خود آنها می رسد به تخریب  و تضعیف دولت می پردازند که کار پسندیده ای نیست. 

 

خادمی با اشاره به مفهوم دولت، اظهار کرد: دولت به معنای شخص روحانی نیست بلکه مجموعه مردم و مجموعه کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات را شامل می شود و وقتی که همه زحمات را زیر سوال می‌برند یعنی تلاش همه مجموعه نادیده گرفته شده است. 

 

وی با اشاره به لزوم دفاع از کلیت دولت گفت: ما به هیچ وجه دنبال بزرگنمایی نیستیم اما در همان حد متداول به ارائه گزارش کارهای انجام شده می‌پردازیم. 

 

استاندار لرستان افزود: در جاهایی که لازم است از دولت و اقدامات انجام شده دفاع شود مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران ستادی که نزدیکترین  و آگاهترین افراد به جریانها و امورات اجرایی هستند و دستورالعمل ها و سیاست ها زودتر به آنها می رسد، باید در بیان حقایق و دفاع از دولت اقدام و موضع بی طرفانه نگیرند که این موضوع برای مدیران زیبنده نیست و همانطور که همه واقف اند در این زمینه می‌شود تلاش های بیشتری انجام داد. 

کد خبر 1011342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha