بهره برداری از مراسم برق رسانی به تعداد ۴ روستای استان لرستان

خودنیا گفت: کار برقرسانی به سه روستای باغ میربگ و احمد آباد سرکشتی شهرستان نورآباد و روستای فقیرآزادبخت شهرستان کوهدشت تکمیل و آماده بهره برداری است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فریدون خودنیا» امروز(14 دی) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برقرسانی به روستاهای فوق در کمتر از  10 روز و با هزینه ای قریب به 10 میلیارد ریال صورت گرفت.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان افزود: برقرسانی به روستاها یکی از شاخصه های رسیدن به کاهش محرومیت، توسعه پایدار و زمینه ساز مهاجرت معکوس و همچنین جلوگیری از مهاجرت به شهرها می باشد.

 

وی ادامه داد: جهت برقرسانی به این روستاها 1700 متر شبکه فشار متوسط و 1100 متر شبکه فشار ضعیف و سه دستگاه پست هوایی احداث شد و 32 خانوار از نعمت برق برخوردار شدند.

 

خودنیا در ادامه با اشاره به اینکه اکثر روستاهای بالای 10 خانوار استان از نعمت برق برخوردارند، ابراز داشت: با توجه به گستردگی و پراکندگی روستاهای استان و همچنین شرایط سخت کوهستانی و صعب العبور بودن راه دسترسی و...، خوشبختانه با تلاش نیروهای زحمت کش این شرکت، توانسته ایم 98 درصد از روستاهای بالای 5 خانوار را برقرسانی نماییم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان افزود: ان شاءالله بتوانیم در آینده ی نزدیک برق رسانی به دیگر روستاهای فاقد برق را انجام و جشن پایان برقرسانی به روستاهای بالای 5 خانوار را برگزار نماییم.

کد خبر 1011397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha