باید خدمت در ستاد نماز جمعه را برای خود افتخار و عزت بدانیم

حجت الاسلام خاضع ضمن تاکید بر اینکه یکی از اهداف نماز جمعه تبیین احکام و معارف اسلامی و ترویج مکتب اهل بیت (علیهم السلام) استف گفت: باید خدمت در ستاد نماز جمعه را برای خود افتخار و عزت بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» ظهر امروز (14 دی ماه) در نشست اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد یاد و خاطره سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و فرا رسیدن چهلمین روز شهادت دانشمند شهید «محسن فخری زاده» را گرامی داشت و اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ و قهرمان سپاه اسلام و جبهه مقاومت بود و در راه مبارزه با تروریست ها و شکست داعش تا آخر ایستادگی کرد.

رئیس ستاد نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه این دهه از نهم تا 19 دی ماه به عنوان «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت» نام گذاری شده، گفت: همچنین با توجه به اینکه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در ابتدای این ایام بود، این دهه به نام «دهه بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی) نام گذاری شده است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه باید خدمت در ستاد نماز جمعه را برای خود افتخار و عزت بدانیم، اضافه کرد: به جهت اینکه یکی از اهداف نماز جمعه تبیین احکام و معارف اسلامی و ترویج مکتب اهل بیت (علیهم السلام) است.

حجت الاسلام خاضع خطاب به اعضای ستاد نماز جمعه، یادآور شد: حضور شما در نماز جمعه و خدمت در این ستاد به منزله خدمت به اسلام و اهل بیت (علیهم السلام) محسوب می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت به نماز جمعه را در حقیقت خدمت به انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: به جهت اینکه نماز جمعه مولود انقلاب بوده و در سنگر و تریبون نماز جمعه خدمات و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی تبیین می شود، این مکان محلی برای خدمت به انقلاب و نظام اسلامی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت در نماز جمعه و ستاد در واقع خدمت به مردم و ملت شریف است، خاطرنشان کرد: نماز جمعه تریبونی برای بیان مشکلات مردم و زبان گویای آنها برای بیان مشکلات و سخنان مردم برای انتقال به مسئولان و گره گشایی از مشکلات آنها است.

حجت الاسلام خاضع ضمن تاکید بر اینکه اعضای ستاد نماز جمعه با اخلاص فعالیت می کنند، گفت: اعضای ستاد نماز جمعه مدت زیادی در این ستاد حضور دارند و به جهت فعالیت بیشتر و پویایی ستاد نماز جمعه علاوه بر افراد سابق، افراد بیشتری که بیشتر از جوانان هستند در ستاد حضور دارند.

گفتنی است در این نشست علاوه بر گزارش فعالیت های صورت گرفته توسط واحد خواهران مصلی امام خمینی (ره) یاسوج که ارائه و مورد تحسین نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه مرکز استان قرار گرفت، سایر اعضای ستاد نیز به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 1011403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha