برگزاری مسابقه کتابخوانی «خاتم سلیمان عشق» در جهرم

امیرزاده از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «خاتم سلیمان عشق» اثر امام جمعه جهرم خبر داد.

«مجتبی امیرزاده»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از برگزاری مسابقه کتابخانی «خاتم سلیمان عشق» خبر داد و گفت:‌ به همت اداره کتابخانه‌های عمومی و دفتر امام جمعه  جهرم، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «خاتم سلیمان عشق» نوشته‌ حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امام جمعه جهرم برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم افزود: این مسابقه کتابخوانی از تاریخ 13 دی ماه تا 12 بهمن ماه 99 به شکل مجازی برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات به آدرس www.samakpl.ir، پس از ثبت نام، نسخه الکترونیک کتاب «خاتم سلیمان عشق» را دریافت و در مسابقه شرکت کنند.

 

امیرزاده با اشاره به اینکه امکان دریافت نسخه الکترونیک و سوالات مکتوب مسابقه از محل کلیه کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم نیز امکان پذیر است، گفت: در طول دهه‌ مبارک فجر از برگزیدگان این مسابقه با اهدای جوایز نقدی، تقدیر می شود.

 

به گزارش شبستان، کتاب «خاتم سلیمان عشق» به عنوان تازه‌ترین اثر حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امام جمعه جهرم و حجت الاسلام «ضرغام امیری» در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چاپ و رونمایی شده است.

 

این اثر به همت دفتر تدوین آثار امام جمعه جهرم و توسط انتشارات مصلی در 76 صفحه به چاپ رسیده است.

 

در این کتاب ضمن بیان گفته‌ها و ناگفته‌های سردار دل‌ها به شرح وصیت نامه سردار سلیمانی به استناد روایت و سخن بزرگان پرداخته می‌شود.

کد خبر 1011408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha