نماز جمعه پایگاه مبارزه با دشمنان و استکبار است

آیت الله حسینی گفت: دشمن وحشتی که از نماز جمعه دارد شاید از هیچ جایی نداشته باشد، زیرا نماز جمعه پایگاه مبارزه با دشمنان و استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (14 دی ماه) در نشست اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج ضمن تسلیت سالروز شهاد سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: یکی از اجتماع های معنوی و اخلاقی که هر جمعه شکل می گیرد، برپایی نماز جمعه است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای ستاد نماز مرکز استان، گفت: نماز جمعه دژ مستحکمی است که با همکاری و همراهی اعضای ستاد نماز جمعه حفظ می شود.

 

وی فعالیت در ستاد نماز جمعه را ارزشمند دانست و ادامه داد: هر هفته در حدود 900 نقطه کشور اجتماع معنوی، اخلاقی، عبادی و سیاسی با یک شعار واحد برگزار می شود.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: دشمن وحشتی که از نماز جمعه دارد شاید از هیچ جایی نداشته باشد، زیرا نماز جمعه پایگاه مبارزه با دشمنان و استکبار است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نماز جمعه را برای انقلاب و نظام اسلامی ارزشمند دانست و یادآور شد: ماندگاری انقلاب نیز به همین سنگرها وابسته است.

 

وی خواستار فعالیت بیشتر ستاد نماز جمعه شد و خاطرنشان کرد: غنی سازی برنامه ها و جذب جوانان به این مکان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 

آیت الله حسینی کادرسازی را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: باید فعالیت در فضای مجازی را جدی بگیریم و از فعالیت در این مکان غافل نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از تشریح فعالیت واحد خواهران ستاد نماز جمعه یاسوج، این اقدام ها را تحسین کرد و خواستار توجه به امنیت مصلی نماز جمعه و گسترش فعالیت ها شد.

 

 

 

 

کد خبر 1011455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha