مکتب شهید سلیمانی یعنی اینکه  امام حی و حاضر را تنها نگذاریم

ملک شاهکوهی گفت: مکتب شهید سلیمانی یعنی اینکه امام حی و حاضر را تنها نگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار«علی ملک شاهکوهی » عصر امروز (یکشنبه 14 دی) در نخستین یادواره «مرد میدان» گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به همت آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه مائده گرگان برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی در منطقه با داعش و گروه های تکفیری مبارزه کرد تا امنیت کشور حفظ شود.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی یعنی اینکه  امام حی و حاضر را تنها نگذاریم و ملت ما در طول چهل سال از عمر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مردم نیز اینگونه عمل کردند.

 

ملک شاهکوهی بابیان اینکه شهید سلیمانی یک عرصه چهل ساله جهاد و ایستادگی در برابر دشمن را تجربه کرده بود، افزود: شهید سلیمانی پس از هشت سال دفاع مقدس دست از مبارزه با استکبار نکشید.

 

وی با اشاره به استکبار ستیزی شهید سلیمانی و دفاع از مظلوم افزود: شهید سلیمانی فرمان ولایت فقیه را در سرزمینی که هیچ کسی امیدی به به پیروزی در آن نداشت اجرایی می کند و بساط داعش و گروه های تکفیری را برچید.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان  تاکید کرد: خداوند در قرآن به پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) فرمودند که  «در برابر کفار سرسخت باش» و شهید سلیمانی در برابر دشمنان اسلام سرسخت بود.

کد خبر 1011468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha