ابداعات در حوزه کتابخانه های عمومی نمایان شده است

موسوی گفت: نوآوریها و ابداعات در حوزه کتابخانه های عمومی با اجرای این طرح و قبل از آن با فعالیت کتابخانه های عمومی و اجرای برنامه های متنوع و خلاقانه حوزه کتاب با استفاده از فضای مجازی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه نمایان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید حمید موسوی» در مراسم رونمایی از طرح کتاب موتوری طرح تحویل کتاب به اعضای کتابخانه ها درب منزل در اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به شرایط موجود و لزوم زندگی با کرونا در جامعه گفت: درحالی در آستانه یک سالگی آغاز بحران کرونا قرار داریم که تقریبا بعد از چند ماه از شروع این بحران تمام دنیا با این نتیجه رسید که ناگزیر هستیم با این ویروس زندگی کنیم.

 

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری و دبیر ستاد مبارزه با کرونا استان خراسان رضوی افزود: این بحران باعث ایجاد تبعات زیادی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی شد که نشان داد باید در زندگی با ایجاد نوآوریها و ابداعات و خلاقیتها فعالیت های اجتماعی را ادامه دهیم.

 

وی گفت: این نوآوریها و ابداعات در حوزه کتابخانه های عمومی با اجرای این طرح و قبل از آن با فعالیت کتابخانه های عمومی و اجرای برنامه های متنوع و خلاقانه حوزه کتاب با استفاده از فضای مجازی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه نمایان شده است.

 

در ادامه مرتضی عطایی نژاد،پیمانکارارسال کتاب در شهر مشهد گفت: اجرای این طرح گامی در جهت تحقق شهر هوشمند است و در این طرح با استفاده از سیستم هوش مصنوعی و فناوری تهدید کرونا به فرصتی برای مطالعه در منزل تبدیل شده است.


 

کد خبر 1011507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha