مکتب سلیمانی همان الگوهای رفتاری و عملی دوران دفاع مقدس است

سردار مطهری گفت: مکتب درس آموز شهید سلیمانی؛ همان مکتب اهل بیت و الگوهای رفتاری و عملی دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «عباس مطهری» امروز در وبینار علمی مکتب شهید سلیمانی که در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: مکتب درس آموز شهید سلیمانی از آنجا ایجاد شد که ایشان خود شاگرد مکتب رسول‌الله، امیرالمومنین، سیدالشهدا ائمه‌اطهار، فاطمه زهرا(س) و اسوه‌ها و الگوهای رفتاری و عملی دوران دفاع مقدس بودند.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور افزود: حاج قاسم در دوران دفاع از حرم، خود را به یک الگوی رفتاری و عملی تبدیل کرده و سربازانی از کشورهای مختلف پرورش داد و آنقدر موفق عمل کرد که سران نظام سلطه و استکبار اعتراف کردند که ۷ هزار میلیارد دلار در این منطقه خرج کردند و هیچ چیزی دستشان را نگرفت.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی، مصداق اراده‌ خداوند و آیه شریفه‌ "وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثین؛ بود. امروز حاج قاسم خود وارث زمین است.

سردار مطهری تاکید کرد: هرچند سردار سلیمانی همانند امام حسین(ع) به دست یزید زمان به خاک و خون کشیده شده، اما پرچم او همچون پرچم سیدالشهدا تا قیاممت برافراشته است.

وی با اشاره به اینکه مکتب درس آموز حاج قاسم می‌تواند راه روشنی برای آینده ما در آموزش و پرورش باشد، گفت: اما باید در این مسیر از خود حاج قاسم و الگوهای رفتاری و عملی او پیروی کنیم و خود را تبدیل به الگوهای عملی و رفتاری سربازانی کنیم.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور ادامه داد: ویژگی‌های مکتب حاج قاسم توانست استکبار را در منطقه به خواری کشانده و پرچم مقاومت اسلامی و اسلام ناب را برافراشته کند، در حقیقت حاج قاسم خود را واسطه پیاده سازی اراده الهی می‌دانست.

کد خبر 1011572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha