تا پایان ایام فاطمیه ۶ هزار بسته معیشتی در کرمانشاه توزیع می شود

حجت الاسلام صالحی، گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی تا پایان ایام فاطمیه (س) ۶ هزار بسته معیشتی دیگر در استان توزیع می شود.

حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، گفت: یکی از کارهای بسیار مهمی که در طرح شهید سلیمانی آغاز شده، توزیع کمک‌های مومنانه بین‌ مردم کم برخوردار و اقشار آسیب دیده از ا ویروس منحوس کرونا است .

 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی طرح شهید سلیمانی تا کنون ،خاطر نشان کرد: طبخ و توزیع هشت هزار پرس غذای گرم در بقاع متبرکه و توزیع گوشت گرم با ذبح ۱۴ رأس گوسفند و توزیع بین حاشیه نشینان شهر از دیگر اقدامات صورت گرفته در قالب این طرح است.

 

حجت الاسلام صالحی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ۴۵ محفل انس با قرآن کریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و مسابقه کتاب خوانی با محوریت سردار دل‌ها در استان برگزار شده است.

 

مدیر کل او قاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی در مناطق محروم ویزیت رایگان ، اهدا لباس گرم و تأمین جهیزیه برای اقشار نیازمند و نذر خون نیز انجام شده است.

 

وی در پایان گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، مقرر شد به‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کشور، طرح مشترکی به‌نام شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی را اجرا کنیم.

کد خبر 1011580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha