سردار سلیمانی درگیر هوا و نفس و قدرت طلبی نبود

صدرالحسینی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، محبوب قلب مردم ایران و عراق و بسیاری از کشور‌های جهان شده اند، گفت: سردار سلیمانی درگیر هوا و نفس و قدرت طلبی نبود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا با حضور در برنامه تیتر امشب یک شنبه شب شبکه خبر گفت: اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، محبوب قلب مردم ایران و عراق و بسیاری از کشور‌های جهان شده اند این است که او با دل کار می‌کرد و درگیر هوا و نفس و قدرت طلبی نبود.

 

وی افزود: امروز همه فعالان جبهه مقاومت نگاهشان به انقلاب اسلامی و پرچمدار آن آیت الله خامنه‌ای رهبر ایران است که از او چیزی جز صداقت ندیده اند.

 

صدرالحسینی تصریح کرد: امروز مردم عراق با حضور در ۱۳ نقطه این کشور، شعار‌های ضد امریکایی‌ها سر دادند و گقتند اگر با پای خود نروید باید با صورت خونین بروید.

 

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: این همبستگی که امروز به وجود آمده، مفهوم گفتمان غالب بین جبهه مقاومت در مناطق وسیعی از جهان به خصوص در غرب اسیا است.

 

وی با اشاره به اینکه گفتمان سازی کار ساده‌ای نیست، افزود: وقتی این اتفاق می‌افتد و مقاومت به گفتمان بسیاری از کشور‌ها تبدیل می‌شود نشان از نفوذ آن در لایه‌های مختلف اجتماع است و امریکایی‌ها بعد از روی کار آمدن بایدن احتمالا باید حساب جدیدی برای بعضی مناطق داشته باشند.

 

صدرالحسینی درباره نقش جبهه مقاوت در حضور مردم یمن در مراسم امروز (یک شنبه) افزود: حضور مردم و مرگ بر امریکا و مرگ بر سعودی به این معناست که آن‌ها به دنبال استقلال هستند و نقاط وحدت افرین برجسته شده است و ایران هراسی که دشمنان به دنبال ان هستند کمرنگ شده است.

کد خبر 1011587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha