کلیپ «کمک به کودک کار» در راستای طرح ملی ایران قوی تهیه شد

قابل از تهیه کلیپ «کمک به کودک کار» در راستای تولیدات چند رسانه ای طرح ملی ایران قوی توسط کانون فرهنگی هنری محراب مسجد جامع گرمسار خبرداد.

«علی قابل» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان؛ با اشاره به اینکه اجرای طرح ملی «ایران قوی» در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد زمینه‌ساز بروز و ظهور و همچنین شناسایی استعدادهای موجود در سطح مساجد شده است گفت: این طرح مبتنی بر اقتضائات روز، قابلیت‌های بومی هر منطقه و با استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه و فناوری های نوین اجرا می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری محراب مسجد جامع گرمسارضمن بیان اینکه طرح ملی «ایران قوی» در زمینه های مختلف سعی در ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دارد وگفت: این طرح باعث تقویت روحیه امید و تلاش در بین جوانان، توجه به کارآفرینی و جهش تولید، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، ابتکارات، اختراعات، خلاقیت‌ها و معرفی الگوهای موفق استانی می‌شود.

 

وی در ادامه از تهیه کلیپ «کمک به کودک کار» در راستای تولیدات چند رسانه ای طرح ملی ایران قوی توسط کانون فرهنگی هنری محراب مسجد جامع گرمسار خبرداد وافزود: وجود معضل کودکان کار از هر زاویه ای مشکل زاست ومشارکت همگان برای حل این معضل  ضروری است.

 

قابل با تأکید براینکه دست به دست هم دهیم تا شاهد روزی باشیم که دیگر هیچ کودکی را در کوچه و خیابان‌های شهر در حال کار و التماس و فروش کودکی‌اش نبینیم ادامه داد: اهمیت دادن به کودکان و نوجوانان به معنای اهمیت دادن به مهم‌ترین عامل توسعه یعنی نیروی انسانی آینده است و این مهم همدلی و همگامی همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

کد خبر 1011595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha