دستگاه‌های فرهنگی مظلوم واقع شده‌اند

جمیری گفت: با وجود این که نهادهای فرهنگی زحمات زیادی کشیده‌اند، ولی در طول زمان به آن جایگاهی که باید دست نیافته‌اند و در راستای ارتقا جایگاه فرهنگی استان بوشهر در سطح کشور ضمن هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌های باید از ظرفیت جوانان استفاده مؤمن شود.

به گزارش  خبرگزاریشبستان از بوشهر، عصر روز یکشنبه (14 دی) نشست مشترک حجت الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

«عبدالکریم جمیری» در این دیدار با اشاره به اینکه باید به حوزه فرهنگی نگاه جدی صورت گیرد تصریح کرد: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی کیفیت فعالیت‌ها از کمیت آنها خیلی مهم ‌تر است و باید توجه ویژه‌ای به کیفیت شود و در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت‌های خوبی دارد و آماده همکاری با این سازمان هستیم.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دینی با بهره گیری از دیدگاه های هنری اشاره کرد و ادامه داد: وقتی که کار زیبا و جامع ارائه شود نقش مهمی در تقویت نظام دینی خواهد داشت و می‌تواند مورد توجه و اقبال مردم نیز قرار بگیرد.

 

جمیری به پیشینه و تاریخ درخشان استان بوشهر در حوزه‌های فرهنگی، تاریخی و مبارزاتی اشاره کرد و افزود: استان بوشهر حرف‌های زیادی در حوزه فرهنگی برای گفتن دارد و باید به این مسائل توجه شود.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه بوشهر در راستای توسعه کمی و کیفی حوزه‌های علمیه استان، تاکید کرد: علمای بوشهر در سطح کشور جایگاه و تأثیرگذاری بالایی دارند و باید از این ظرفیت استفاده شود.

 

جمیری با تاکید بر اینکه دستگاه‌های فرهنگی مظلوم واقع شده‌اند، خواستار شد: باید از ظرفیت عظیم جوانان مؤمن، انقلابی و جهادی استان برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی استفاده کرد و با خلاقیت و نوآوری جایگاه استان در این حوزه را ارتقا بخشید.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی افزود: با وجود این که نهادهای فرهنگی زحمات زیادی کشیده‌اند، ولی در طول زمان به آن جایگاهی که باید دست نیافته‌اند.

 

کد خبر 1011619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha