نهضت نیکوکاری مرکز «ولایت» برای حمایت از محرومان در مقابله با کرونا

مدیر مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل گفت: این مرکز نیکوکاری وابسته به موسسه مهد قرآن و ولایت با برپایی نهضت نیکوکاری، خدمات شایانی در دوران شیوع کرونا به جامعه نیازمند ارایه کرد.

حجت الاسلام حجت الله جلالی در حاشیه افتتاح سالن شهید فخری زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مرکز نیکوکاری وابسته به موسسه مهد قرآن و ولایت با هدف فعالیت های اجتماعی، مذهبی، آموزشی ، درمان ، معیشتی با نام ولایت با مجوز رسمی از کمیته امداد امام خمینی (ره) کار خود را آغاز کرد.

 

مدیر مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل افزود: این مرکز در دوران همه گیری ویروس کرونا با برپایی نهضت نیکوکاری، خدمات شایانی به جامعه نیازمند ارایه کرد که توزیع بسته های معیشتی در ۶ مرحله به ارزش ۵۴۰ میلیون تومان، توزیع بن کالا به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، تهیه جهیزیه به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان، کمک ماهانه افراد تحت پوشش به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان و کمک درمانی ۱۵۰ میلیون تومان از جمله این فعالیت ها بوده است.

 

جلالی ادامه داد: ایجاد اشتغال برای ۱۲۰ نفر، تفاهم نامه با کمیته امداد جهت احداث ۴۰ واحد مسکونی به مبلغ ۴ میلیارد تومان، آموزش خانواده و مشاوره ، سفرهای زیارتی برای مددجویان، کمک به سیل زدگان، کمک های آموزشی و تحصیلی، کمک های فرهنگی، حمایت های معیشتی ویژه طلاب از دیگر خدمات این مرکز نیکوکاری بوده است.

 

شایان ذکر است، سالن چند منظره دکتر محسن فخری زاده وابسته به موسسه مهد قران و ولایت طی مراسمی با حضور ائمه جمعه کاشان و آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

 

در حاشیه این مراسم از حجت الاسلام حجت الله جلالی، قاری، عباس زاده مدیران مراکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل، یزدل و سفیدشهر  و محمد رعیت مقدم کارمند نمونه کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه مددکاری با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

کد خبر 1011644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha