افزایش ۱۲۰ درصدی مرسولات پستی

مدیر اداره پست شیروان گفت: در ۹ ماهه امسال به خاطر شیوع کرونا مرسولات وارده بسته پستی این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

«محمد خالقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: طی مدت امسال مرسولات وارده بسته پستی در این شهرستان، ۳۹هزار و ۷۷۱ فقره بوده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته، ۱۷ هزار و ۸۸۶ فقره ثبت شده است.

 

مدیر اداره پست شیروان بیان کرد: همچنین در ۹ ماهه امسال، ترافیک مرسولات بسته ای نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۰ درصد رشد داشته است.

 

خالقی تصریح کرد: کل مرسولات بسته ای صادره در این شهرستان در این مدت، ۵۷ هزار و ۷۱۲ فقره بوده که در مدت مشابه سال قبل، ۵۰ هزار و ۳۱ فقره ثبت شده است.

 

وی عنوان کرد: مجموع کل مرسولات این شهرستان در سال جاری ۱۲۴ هزار و ۳۶۴ فقره و در مدت مشابه سال قبل، ۹۷ هزار و ۹۱۸ فقره بوده که ۳۰ درصد افزایش داشته است.

 

خالقی با بیان اینکه با شیوع کرونا و افزایش فروش محصولات به صورت اینترنتی خاطر نشان کرد: کسانی که مغازه های خود را جمع کرده اند، می توانند برای فروش محصولات خود به سایر استان ها و شهرها با اداره پست قرارداد رایگان ببندند تا باعث رونق کسب و کار آنان شود.

 

به گفته وی اینک این شهرستان ۲۰ دفتر آی سی تی و  هشت دفتر پیشخوان دارد که از این تعداد پنج دفتر با اداره پست قرارداد بسته اند.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1011667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha