برخی افراد هنوز هم چشم امید به آمریکا دارند/ مسیر شهید سلیمانی مبارزه با ظلم و استکبار بود

حجت الاسلام مازندرانی گفت: برخی افراد هنوز هم چشم امید به آمریکا دارند در حالی که در طول چهار دهه گذشته آمریکا دشمنی زیادی نسبت به انقلاب داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «حسنعلی مازندرانی» صبح «دوشنبه ١۵ دی» در گفتگوی تحلیلی، تبیینی با موضوع «بصیرت، تکریم سردار دلها بزرگترین بدرقه جهانی» اظهار کرد: امام (رحمه الله علیه) بارها تاکید کردند که به شیطان و دشمن اعتماد نکنید، آمریکا در راس دشمنان است و اعتماد به آن از ساده لوحی است.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان ادامه داد: برخی افراد هنوز هم چشم امید به آمریکا دارند در حالی که در طول چهار دهه گذشته آمریکا دشمنی زیادی نسبت به انقلاب داشته است.

 

حجت الاسلام مازندرانی به شهادت سپهبد قاسم سیلمانی توسط آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: شهید فخری زاده، دانشمند هسته ای کشور ناجوانمردانه به شهادت می رسد چرا که به دنبال خنثی کردن توطئه های آمریکایی ها بود.

 

وی افزود: آمریکا خوی حیوانی دارد و قصد دارد که به همه برتری پیدا کند و امروز باید بدانیم که دشمن چه کسی است و شناخت دشمن برای ما باید یک اصل باشد.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان تاکید کرد: شهید سلیمانی خدایی فکر می کرد و خدایی گام بر می داشت و به دنبال خطوط سیاسی نبود و مسیری سیاسی او ولایت و مقابله با ظلم بود.

 

حجت الاسلام مازندرانی افزود: وقتی فردی با خدا معامله می کند خداوند آن را در دلها عزیز می کند و از زمان اعلام شهادت تا برگزاری مراسم خاکسپاری پیکر این شهید بزرگوار یوم الله بود و مردم در این ایام حماسه آفرین بودند.

 

وی گفت: شهید سلیمانی انسانی بود که به خدا معامله کرد و خداوند نیز با عزت و شهادت بهای این معامله را پرداخت.

 

 

کد خبر 1011681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha