شهید سلیمانی جهانی می اندیشید

شهابی گفت: از ویژگی های ممتاز سردار سلیمانی این بود که جهانی می اندیشید و خود را مشغول فعالیت های گروه ها و احزاب نمی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ولی اله شهابی» صبح امروز «دوشنبه ١۵ دی» در گفتگوی تحلیلی، تبیینی با موضوع بصیرت، تکریم سردار دلها بزرگترین بدرقه جهانی» اظهار کرد: شهید سلیمانی در منطقه نقش بسیار تعیین کننده داشت و  ورود روسیه به مسئله سوریه یکی از نقش های سردار سلیمانی بود.

 

استاد دانشگاه ادامه داد: شهید سلیمانی در حوزه فرهنگی نیز نقش به سزایی داشت که بخشی از تاثیرگذاری فرهنگی این سردار بزرگ پس از شهادت از سوی رسانه ها عنوان می شد.

 

شهابی بابیان اینکه شهید سلیمانی گرفتار عناوین، پست و درجه نبود، بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در هر جایی که احساس می کرد که به وجودش نیاز است  حضور پیدا می کرد و مطیع امر ولی فقیه بود.

 

وی گفت: از ویژگی های ممتاز سردار سلیمانی این بود که جهانی می اندیشید و خود را مشغول فعالیت های گروه ها و احزاب نمی کرد و به جهانی شدن انقلاب و ایجاد جبهه مقاومت می اندیشید.

 

استاد دانشگاه تاکید کرد: روز شهادت و هم روز بدرقه و هم روز خاکسپاری  شهید سلیمانی یوم الله بود و در این روز حماسه آفرینی شاهد بودیم که جهانی را ملتهب کرده است.

 

شهابی افزود: با شهادت سردار سلیمانی نور حسرت استکبارستیزی، سلیمانی شدن و مقاومت در دل بسیاری از جوانان ما جوانه زد.

 

کد خبر 1011686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha