روحیه انتقادپذیری در بین مسئولان افزایش یابد/ خبرنگاران اولین انتقاد را از امام جمعه انجام دهند

ابراهیمی گفت: خبرنگاران در جامعه برای مسئولان راه گشا هستند ومسئولان باید روحیه انتقاد پذیری خود را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، حجت الاسلام و المسلمین « محسن ابراهیمی » صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه وخبرنگاران این شهرستان ضمن شنیدند صحبتها وگلایه های خبرنگاران از وضعیت موجود در شهرستان ودر پی آن واکنش برخی از مسئولان به اخبار منتشر شده اظهار کرد: خبرنگاران واصحاب رسانه نقش موثری در انتشار اخبار وحقایق روز جامعه دارند که بیشتر این اخبار منتشر شده برای مسئولان گره گشا بوده است.

 

وی افزود: نباید در مقابل اخبار منتشر شده از سوی خبرنگاران نسبت به موضوعات به وجود آمده در جامعه واکنش نشان داد بلکه باید روحیه انتقاد پذیری در بین مسئولان افزایش پیدا کند.

 

امام جمعه شهرستان میناب گفت: برای ایجاد تحول فرهنگی در جامعه باید همه گروهای فرهنگی از جمله اصحاب رسانه وارد میدان شوند تا با شناسایی معایب وموانع بر سر راه گام موثری برای ایجاد تحول فرهنگی برداشته شود.

 

ابراهیمی بیان کرد: قطعا که گذشتگان ما تلاشها واقدامات زیادی در حوزه های مختلف انجام داده اند، اما این کافی نیست و در گام دوم انقلاب باید گام های جدی برای تحول برداشت.

 

وی با بیان اینکه فعالیت خبری باید مرتبط با فعالیت مردم ومسئولان ومشکلات موجود در جامعه باشد وبا شناسایی نقاط ضعف وقوت وتهدیدها آنها  را برای مسئولان تبدیل به فرصت کرد تا تحول انجام شود.

 

ابراهیمی خاطر نشان کرد: وضعیت شهرستان در این مدت اندک  وحضور در  این منصب به درستی شناسایی نشده است که امید وارم با همکاری همه گروهها موضوعات مهم ومشکلات موجود را پیگیری وبررسی کنیم.

 

امام جمعه شهرستان میناب عنوان کرد: در متون دینی نیزبرای حل مشلات از بیان نقد ها برای اصلاح سازی سفارش شده است ،که مسئولان این نقدها که بدور از تخریب وسازنده هستند را باید هدیه بدانند .

 

ابراهیمی گفت: خبرنگاران اولین نقد را می توانند از امام جمعه شهرستان به عنوان اولین مسئول  انجام دهند واین آمادگی را دارم تا هرگونه نقدی را از خطبه ها ویا موضوعات کاری مطرح کنند.

 

وی با اشاره به موضوع مطالبه گری جوانان در حوزه های مختلف بیان کرد: ظرفیتهای موجود در حوزه های مختلف را شناسایی و آنها را مطالبه گری کنید تا نتایج آن مشهود شود.

 

امام جمعه شهرستان میناب گفت: از مسئولان خواسته ام تا سند تحول هفتم شهرستان میناب را تدوین کنند تا آینده تحول در این شهرستان را بررسی و دنبال کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1011718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha