نیایش میان ادیانی برای وحدت در «آتلانتا» برگزار شد

نیایش میان ادیانی با هدف ایجاد «وحدت» در فضای تفرقه انگیز سیاسی با حضور شخصیت های مدنی و مذهبی از جمله متولیان مساجد و کلیساها در «آتلانتا» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « ajc»،نیایش میان ادیانی با هدف ایجاد «وحدت» در فضای تفرقه انگیز سیاسی با حضور شخصیت های مدنی و مذهبی در «آتلانتا» برگزار شد.

 

«اد بیکن»،رئیس کلیسای سنت لوک در این مراسم که مقابل مرکز ملی حقوق بشر و مدنی برگزار شد در این باره گفت:ما در شرایط شکننده و آسیب پذیری قرار دهمی بنابراین باید برای ایجاد وحدت و پیوند به هم کمک کنیم.

 

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر ، خشونت های پلیس در آمریکا و مسئله شیوع ویروس کرونا که جان بسیاری را به خطر انداخته است،گفت: ما برای همه این دغدغه ها و نگرانی ها تصمیم گرفتیم این نیایش دسته جمعی را برگزار کنیم.

 

«بلال محمد»،متولی مسجد الفاروق در آتلانتا از همه شرکت کنندگان در این مراسم خواست تا برای بهبود کشور و فضای دو قطبی شده در آن و همچنین برای حل مشکلاتی که همه جهان درگیر آنها هستند،دعا کنند.

 

وی افزود: ما برای قلب های فروتن و مهربان و قدرت برای بخشش دعا می کنیم.

 

رهبران سایر ادیان و سازمان ها نیز در این مراسم سخنرانی کردند که از آن جمله می توتان به «جان هاوپرت» ، مدیرعامل مرکز مراقبت های بهداشتی «Grady Healthcare » و «شرلی فرانکلین» ، شهردار سابق آتلانتا اشاره کرد.

کد خبر 1011791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha