محفل انس با قرآن  به مناسب شهادت سردار در بهشهر برگزار شد

فاضلی گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، محفل انس با قرآن با حضور مسئولان و جامعه قرآنی بهشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی در بهشهر برگزار شد.

«محمدحسین فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، محفل انس با قرآن در بهشهر با حضور مسئولان و جامعه قرآنی بهشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی در امامزادگان فضل و فاضل و عباس زیروان برگزار شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: یکسال است که از وجود با برکت سردار سلیمانی محروم هستیم و چشم ها و قلب‌های ملت در همه  نقاط ایران و جهان اشکبار این سردار خوبی هاست و برگزاری محفل انس با قرآن، گامی برای شادی روح آن عزیز و آرامش ماست.

 

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان بزرگ است که برهم زننده نقشه های دشمنان بود و طراحی ها و توطئه‌های آمریکایی‌ها از عراق و افغانستان گرفته تا سوریه و لبنان با هدایت حکیمانه مقام معطم رهبری و تدبیر حاج قاسم با شکست مواجه شد.

 

فاضلی یادآور شد: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث برجسته و قدرت یافتن اهداف و آرمانهای نظام اسلامی بر سلطه استکبار جهانی شده است و باید این برجستگی ها و کارهای بزرگ سردار سلیمانی به جامعه و جوانان ما شناسانده شود و همه ما باید در راستای شناساندن مکتب سلیمانی تلاش کنیم.

کد خبر 1011792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha