توزیع ۵۰ بسته کمک های مومنانه در طرح همدلی به همت کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین از توزیع ۵۰ بسته کمک های مومنانه به همت کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این کمک های مومنانه همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی و در راستای رواق همدلی طرح ملی ایران قوی اجرایی شد.

« مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: همزمان با شیوع کرونا و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان امسال رزمایش گسترده‌ای در کشور برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا اجرایی شد و این کمک‌ها در  مناسبت‌ها و روزهای مختلف سال در حال انجام است.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: در راستای عمل به فرامین رهبری در راستای کمک مومنانه، کانون امام علی(ع) نکا هم فعال وارد عمل شده و در مناسبت های مختلف به توزیع بسته های معیشتی اقدام می کند.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و توزیع سبد معیشتی در بین نیازمندان خاطر نشان کرد: با یاری خیرین و مردم نیکوکار تلاش برای یاری رساندن به افراد نیازمند در این روزهای کرونایی ادامه دارد و در سالگرد شهادت سردار سلیمانی هم این کمک های معیشتی توزیع شد.

چادرنشین از توزیع 50 بسته کمک های مومنانه به همت کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این کمک های مومنانه همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی و در راستای رواق همدلی ذیل طرح ایران قوی اجرایی شد.

 

وی یادآور شد: توزیع سبد معیشتی و یاری رساندن به نیازمندان در شرایط سخت اقتصادی، باعث دلگرمی خانواده‌های کم برخوردار است تا بدانند که هنوز کسانی به فکر آنها هستند و مهر و محبت در جامعه همچنان زنده است.

کد خبر 1011803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha