توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی به همت خیریه آبشار عاطفه های نکا

طرزه نژاد گفت: ۵۰۰ بسته بهداشتی به همت خیریه آبشار عاطفه های نکا همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی برای کمک به نیازمندان نکایی توزیع شد.

« معصومه طرزه نژاد»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا  اظهار کرد: تعطیلی برخی مشاغل، تحمیل هزینه های تامین اقلام بهداشتی، مواد ضدعفونی و ماسک بر سبد خانوارها، اعمال محدودیت های تعاملی باعث شده است تا معیشت خانواده های کم بضاعت و اقشار آسیب پذیر جامعه بیش از گذشته تحت تاثیر مسائل اقتصادی قرار گیرد.

 

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا افزود: خیریه آبشار عاطفه ها با هدف دستگیری از نیازمندان، توزیع بسته های بهداشتی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: 500 بسته بهداشتی به همت خیریه آبشار عاطفه های نکا همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی برای کمک به نیازمندان نکایی توزیع شد.

 طرزه نژاد با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: مقاومت، صبر، ایستادگی و پایداری در مقابل دشمنان و ایستادگی پای آرمانهای نظام و انقلاب از ویژگیهای مکتب شهید سلیمانی بود که باید الگوی جوانان و نوجوانان ما باشد.

وی یادآور شد: امروز نام حاج قاسم سلیمانی در تمام نقاط ایران و در سراسر جهان به عنوان  شخصیت بزرگ، انقلابی و آزاده بر سرزبان هاست و باید این ارزش ها در جامعه حفظ و در مناسبت های مختلف این مقاومت ها و ایثار برای مردم یادآوری شود.

 

کد خبر 1011824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha