توزیع و تخصیص بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه ورزش خوزستان

حیدری گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون حوزه ورزش خوزستان از نظر اعتباری رشد بسیار خوبی داشته و بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار توزیع و تخصیص داده شده که به عنوان یک اتفاق بی‌سابقه در سطح کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «افشین حیدری» عصر امروز (دوشنبه ۱۵ دی) در حاشیه بازدید از چند پروژه ورزشی شهرستان اندیمشک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پروژه‌های بسیار خوبی که در حوزه ورزش استان خوزستان شروع شده و تاکید وزیر ورزش و جوانان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، اکنون معاون وی جهت بازدید از روند تکمیل پروژه‌های عمرانی، نحوه توزیع اعتبارات و این موضوع که چه پروژه‌هایی نیاز به کمک بیشتری دارند، به استان سفر کرده است که امیدواریم این سفر تاثیر خود را در مسئله توزیع اعتبارات داشته باشد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با بیان اینکه مجموعه ورزشی پنج‌ هزار نفری خانه کشتی اندیمشک به عنوان پایگاه قهرمانی کشتی فرنگی ایران خواهد بود افزود: مناقصه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال انجام شده که به زودی پیمانکار با آغاز تجهیز کارگاه آن، نوید افتتاح این پروژه را تا قبل از پایان دولت به مردم شریف اندیمشک خواهد داد.

 

وی اذعان کرد: در بهمن‌ماه میزبان وزیر ورزش و جوانان خواهیم بود و این سفر مقدمه‌ای بر حضور وی و افتتاح پروژه‌های نیمه تمام استان خوزستان است.

 

حیدری تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون حوزه ورزش خوزستان از نظر اعتباری رشد بسیار خوبی داشته و بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار توزیع و تخصیص داده شده است که به عنوان یک اتفاق بی‌سابقه در سطح کشور محسوب می‌شود.

 

وی اضافه کرد: با این اعتبارات، پروژه‌های نیمه تمام بسیاری تکمیل شد و پروژه‌های زیادی هم شروع شد که این نشان از عزم دولت در استان خوزستان داشت.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان کمبودهای بسیار زیادی در حوزه ورزش دارد خاطر نشان کرد: با تزریق اعتبارات بیشتر، کمک خواهیم کرد که در سرانه فضای ورزشی به سر خط رسیده و نسبت به استان‌های برخوردار به یک عدالت نسبی برسیم.

 

کد خبر 1011979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha