ظرفیت پذیرش دانشجو در ۱۸۹ کد رشته دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس

دانش منش گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس در ۲۱ مرکز آموزش علمی کاربردی در ۱۸۹ کد رشته محل کاردانی و کارشناسی به تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حبیب دانش منش»، امروز (دوشنبه 15 دی) با اعلام پذیرش مرحله «تکمیل ظرفیت» در دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه ‌ای ناپیوسته مهر۹۹ در مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس به خبرنگاران گفت: پذیرش در این مرحله برای ترم بهمن از 16 دی جاری آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس در 21 مرکز آموزش علمی کاربردی در استان و در 74 رشته کاردانی ، 47 رشته کارشناسی و 189 کد رشته محل کاردانی و کارشناسی به تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب متقاضیان از 16 تا 22 دی برای ثبت نام مقطع کاردانی و از 17 تا 23 دی برای ثبت نام در مقطع کارشناسی فرست دارند.

دانش منش اعلام کرد: تمامی متقاضیان می توانند برای ثبت نام در این مقاطع به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنند و با کسب اطلاعات لازم به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضای خود مراجعه کنند.

کد خبر 1011989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha