انتقاد امام جمعه تبریز از قطعی مکرر آب و برق

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم از متولیان امر خواست پیش‌بینی‌های لازم برای ایام اوج مصرف آب، برق داشته باشند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» اظهار داشت: هر آدم منصفی گواهی می‌دهد که پس از انقلاب اسلامی در حوزه خدمت رسانی از جمله آب برق و گاز خدمات وسیعی در اختیار مردم در دورترین نقاط کشور قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به برخی چالش‌های موجود در حوزه آب و برق اشاره کرد و از مدیران حاضر در جلسه خواست پیش‌بینی‌های لازم را برای ایام اوج مصرف آب، برق به عمل آورند تا مشکلی برای مردم در این ایام پیش نیاید.

وی از مردم خواست با مدیریت مصرف آب، برق و انرژی مسئولان را در انجام وظایف محوله یاری کنند و گفت: صرفه جویی به معنای عدم مصرف نیست، بلکه پرهیز از اسراف در مصرف مورد نظر است.

آل هاشم بر ضرورت انتقال آب ارس به تبریز و شمال شرق دریاچه ارومیه، تامین برق مورد نیاز صنایع و پیگیری خط آبرسانی تبریز تاکید کرد و گفت: تأمین امنیت آبی استان ضرورت دارد.

وی با اشاره به برخی اقدامات ارزنده شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: آزادسازی قابل توجه حریم و بستر رودخانه ها با استفاده از ماشین آلات و امکانات دستگاه‌های اجرایی، افتتاح سدهای حاجیلر چای و کلقان از جمله اقدامات ارزنده بوده است.

گفتنی است؛ به گفته رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی طی سال گذشته طبق برنامه ریزی های انجام شده ۲۲۷ پروژه با ۳۳ هزار میلیارد تومان در کشور به بهره‌برداری رسید و در سال جاری نیز قرار است ۲۵۰ طرح با ۵۰ هزار میلیارد تومان با ۱۰ هدف بزرگ به بهره برداری برسد.

کد خبر 1012011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha