آغاز ثبت نام ناشران دیجیتال در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

افراسیابی از آغاز ثبت نام ناشران دیجیتال دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران  به نقل از  روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، محمد صادق افراسیابی؛ معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: با توجه به شیوه برگزاری نمایشگاه کتاب امسال و تفاهم معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت ملی پست، تنها ناشران دیجیتالی میتوانند در این نمایشگاه شرکت کنند که در حوزه نشر بر حامل فعالیت میکنند و برای ناشران الکترونیک و ناشران برخط رویداد دیگری پیش بینی خواهد شد.


وی افزود: ناشران متقاضی حضور در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توانند از 15 تا 22 دی ماه با مراجعه به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی  https://ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت ‌‏نام اقدام کنند.


علاقه‌مندان می توانند برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران‌، بن نمایشگاه،‌ سرویس‌های ارسال محصولات و سامانه فروش با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.


گفتنی است، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی به عنوان متولی برگزاری بخش نشر دیجیتال بر حامل با شماره تماس 45268 داخلی 407-415-233-184  و شماره تماس 88846960 و تلفن همراه 09339865401 پاسخگوی علاقه مندان است.


نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1012064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha