اتحاد و وحدت جامعه اسلامی مانع تسلط دشمنان می شود

مولوی عبداللهی با تأکید بر اینکه اتحاد و وحدت جامعه اسلامی مانع تسلط دشمنان می شود، گفت: جولان چند روزه ستمگران و استکبار جهانی باقی نمی ماند و به زودی شاهد اضمحلال آنان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مولوی «سید احمد عبداللهی» امروز (۱۶ آبان) در مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی که با حضور علمای شیعه و اهل سنت در شهرستان درمیان برگزار شد، اظهار کرد: برخی خیال می کنند شهید سردار سلیمانی تنها در کشور عراق و سوریه با عناصر تفکیری می جنگید بلکه در افغانستان و جنگ ۳۳ روزه هم علیه استکبار جهاد می کرد و این ها ماندگار است.

 

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی توسط مستکبرانی ترور و به شهادت رسید که پرونده ای جنایات آنان در سطح جهان بر کسی پوشیده نیست، گفت: امریکا حامی کشتار ملت مظلوم و کودک کشی فلسطینی ها است و قطعنامه علیه اسرائیل جنایتکار را وتو کرد.

 

وی ادامه داد: دولت خبیث و بودایی میانمار مسلمان را زنده زنده می سوزاند اما امریکایی ها به آن حاکم خبیث مدال می دهد و وقتی انسان به دست چنین جنایتکاری به شهادت می رسد افتخار است.

 

مولوی عبداللهی با بیان اینکه امریکایی ها در همین دنیا ذلت را دیدند، افزود: امروز ملت امریکا از ترامپ متنفر هستند و در طول تاریخ هم ظالمان و فرعون هایی بودند اما قدرت خدا فوق قدرتها است و نباید شک کنیم که جولان ستمگران باقی نمی ماند و به زودی شاهد اضمحلال آنان خواهیم بود چرا که وعده خدا حق است و خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّط باز نخواهد نمود.

 

امام جمعه اهل سنت اسدیه با اشاره به اینکه باید سختی ها و مشقت ها را تحمل کنیم تا درخت تنومند اسلام پربارتر و قوی‌تر می شود، عنوان کرد: اما اتحاد و وحدت بین مسلمانان از اوجب واجبات است و باید مسائل اختلافی را مطرح و برجسته نکنیم و با همدیگر وحدت داشته باشیم چرا که خدا وند وعده کرده است که «وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ».

 

وی با بیان اینکه اگر مسلمانان صبر و تقوا داشته باشند هیچ نیرنگی به آنان آسیب و ضرر نمی زند، اظهار کرد: با وحدت و اتحاد هیچ قدرتی نمی تواند بر مسمانان تسلط پیدا کند.

 

مولوی عبداللهی با قدردانی از قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در شهرستان مرزی درمیان، افزود: فضای اتحاد و همدلی مثال زدنی در این شهرستان وجود دارد و خدمت به مردم و انجام کارهای زیربنایی در این منطقه محروم دشمن را ناامید می کند.

 

 

کد خبر 1012068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha