توسعه شبکه برق در ۱۲ روستای بخش الوارگرمسیری

جهانگیری از اجرای طرح‌های برق‌رسانی با محور اصلاح شبکه، احداث روشنایی و برق‌رسانی در ۱۲ روستای بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک خبر داد.

 «پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از اجرای طرح برق‌رسانی در ۱۲ روستای بخش الوارگرمسیری خبر داد و اظهار کرد: این طرح با محور اصلاح شبکه، احداث روشنایی و برق‌رسانی در این روستاها اجرایی شد.

 

فرماندار اندیمشک افزود: مناطق امامزاده شاهزاده احمد (ع)، بزرگ‌آب، پاچنار، پل زال، چیکره، چم‌تی، ریگلال ۱، ریگلال ۲، کرگاب، کوشکی، منجیشک و ورزیت از مزایای این طرح برخوردار شدند.

 

وی اذعان کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌ها و بهبود امکانات رفاهی مردم در روستاها فاقد دهیاری طی چند سال اخیر ده‌ها طرح در این مناطق محقق شده است.

 

جهانگیری با بیان اینکه نیازها و مشکلات تمامی مناطق شهرستان اندیمشک بررسی شده است تصریح کرد: هدف مسئولان ارشد شهرستان اندیمشک توزیع عادلانه خدمات و امکانات در همه مناطق شهری و روستایی است.

 

وی عنوان کرد: طی‌سال‌های گذشته با این رویکرد گام‌های بزرگی در زمینه اجرای پروژه‌های برق، گاز، آب‌رسانی، گازرسانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشت و درمان و سایر حوزه‌های مورد نیاز در بخش‌های مرکزی و الوارگرمسیری برداشته شده است.

 

فرمانداراندیمشک یاد آور شد: توسعه شهرستان اندیمشک با تلاش جهادی در حال انجام است کمااینکه طرح‌های شاخص اقتصادی در اندیمشک در دست اجرا هستند که نویدبخش آینده روشنی برای مردم به حساب می‌آیند.

 

کد خبر 1012090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha