جشنواره طراحی پوستر«سرباز ولایت» در زنجان برگزار می شود

احمدخانی گفت: در راستای تجلیل از مجاهدت ها و ایثار سردار سلیمانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رقابت طراحی پوستر با عنوان «سرباز ولایت» در زنجان برگزار می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: به منظور تجلیل از مجاهدت ها و ایثار سردار رشید سپاه اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، و در راستای ترویج فرهنگ پرفروغ ایثار، شهادت و پایداری و مقاومت جشنواره هنری طراحی پوستر با عنوان«سرباز ولایت» توسط این اداره کل برگزار می شود.

 

محمدربیع احمدخانی افزود: این جشنواره در سه بخش شهدای مدافع حرم،مقاومت، ایثار و دفاع مقدس و اخلاص، ولایتمداری و اتحاد اسلامی برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: هر هنرمند می تواند حداقل 2 اثر و حداکثر 10 اثر ارسال به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

 

احمدخانی افزود: تکنیک اجرای اثر آزاد است و آثاری که با تکنیک دستی کار شده اند باید به صورت فایل دیجتالشوند و مسئولیت ویرایش رنگ و نور اثر بر عهده شرکت کننده است.

 

وی تاکید کرد: حجم هر اثر باید حداقل 3 و حداکثر 6 مگابایت باشد و آثار در قطع 50*70سانتی متر، عمومدی و با وضوح 30 دی پی آی و فرمت جی پی جی و آر جی بی ارسال شوند.

 

احمدخانی در پایان عنوان داشت: به پنج اثر برگزیده تندیس جشنواره، لوح تقدير و جوایز نقدی اهدا در آیین اختتامیه این جشنواره در دهه مبارک فجر اهدا خواهد شد؛ آخرین مهلت آثار تا 12 بهمن ماه 1399 است.

 

این مقام مسئول همچنین از برگزاری جشنواره حمایت از تولید فیلم با محوریت کرونا به مناسبت هفته فیلم زنجان خبر داد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان زنجان با همکاری انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان جشنواره فیلم پویانمای با محوریت کرونا را به مناسبت هشتمین هفته فیلم زنجان و با هدف ایجاد انگیزه در میان فیلمسازان استان و خلق آثار بدیع برگزار می کند.

 

این مقام مسئول افزود: آثار ارسالی باید در قالب پویانمایی و با موضوعات شعار سال(جهش تولید)،کرونا، مسئولیت های اجتماعی و قهرمانان سلامت و با حداکثر زمان 2 دقیقه  باشند؛ آخرین مهلت ارسال آثار 25 دی ماه امسال است.

کد خبر 1012106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha