عملیات احداث ۳ باب مدرسه آغاز شد

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: عملیات احداث سه باب مدرسه در این شهرستان آغاز شد.

«علی ابراهیمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: این مدارس شامل یک باب مدرسه در سطح شهر و دو باب در روستای دوین و چلو از توابع بخش مرکزی شهرستان است.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: همچنین آیین خشت گذاری نخستین مدرسه پویش آجر به آجر خراسان شمالی که شامل احداث یک باب مدرسه یک کلاسه شهرک عشایری دوین از توابع بخش مرکزی این شهرستان است، شروع شد.

 

ابراهیمیان بیان کرد: کلنگ این طرح با مشارکت 5 هزار و874 نفر از خیرین انجام شد که مجموع کل اعتبارات آن 4میلیارد ریال است که تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای آن جمع آوری شده است.

 

وی عنوان کرد: اینک در این منطقه عشایری یک مدرسه کانکسی با 5 دانش آموز و یک معلم فعال است که در آینده تعداد دانش آموزان افزایش می یابد.

 

وی خاطرنشان کرد:  همچنین مدرسه 6کلاسه با مساحت 655 متر مربع با 50 میلیارد ریال در شهر و مدرسه سه کلاسه با اعتبار 2.5 میلیارد ریال از محل کمک خیرین و مابقی اعتبارات دولتی کلنگ زنی شد که هزینه های احداث مدارس یک سوم از محل کمک های خیرین و مابقی  از محل اعتبارات دولتی که برای مدارس خیرین گذاشته می شود هزینه خواهد شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: با بهره بردای از مدارس مزبور، 250 دانش آموز شهری و روستایی از فضای آموزشی مناسب برخوردار می شوند که امید می رود تا پایان سال 1400 به بهره برداری برسد.

 

ابراهیمیان افزود: از سال گذشته 10 پروژه آموزشی از محل کمک های خیرین و 12 طرح دولتی در این شهرستان فعال شده است.

 

 

کد خبر 1012123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha