اجرای طرح سوگواره یاس نبوی در ملایر  همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)

جعفری گفت: به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و همزمان با ایام فاطمیه دوم طرح سوگواره یاس نبوی توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در این شهرستان اجرا می شود.

«پژمان جعفری »در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: یکی از برنامه های فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه اجرای طرح های فرهنگی متناسب با مناسبتها است که طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام فاطمیه همه ساله توسط اداره اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با  بیان اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیتهای اعمال شده به خاطر نبود تجمعات  این برنامه ها  محدود شده گفت:  این اداره امسال نیز برنامه سوگواره  یاس نبوی را متفاوت تر از سال های گذشته از فاطمیه دوم اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به وجود بیش از ده بقعه متبرکه شاخص در ملایر از سیاه پوش کردن و فضا سازی بقاع متبرکه شاخص شهرستان در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: زیارت بقاع متبرکه نیز به صورت سرپایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی  و بدون  تجمع زائران  در بقاع انجام می‌شود.

جعفری همچنین اطعام دهی به نیازمندان با توزیع غذا  در درب منازل در راستای نیت واقف مرحوم سیف الدوله در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) را از دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در طرح سوگواره یاس نبوی دانست.

وی  از توزیع  یک هزار سبد معیشتی در بین خانواده های نیازمند در طرح سوگواره یاس نبوی با عنوان تبرکات فاطمی  خبر داد و گفت: : برای هر کدام از این بسته ها 350 هزار تومان هزینه واز محل موقوفات در راستای نیت واقف مرحوم شادروان سیف الدوله  تامین شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر راه اندازی کاروان سوگواران یاس نبوی  به صورت پخش  ادعیه ، عزاداری و ...  در سطح شهر ملایر وبرنامه های مناسبتی را در فضای مجازی و در دو کانال امام زاده عبد الله و تکیه ابوالفضل ملایر را از دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ایام فاطمیه  برشمرد.

کد خبر 1012129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha