گام های استوار رزمندگان اسلام خواب را از چشم استکبار گرفته است

حجت الاسلام خزاعی گفت: گام های استوار رزمندگان اسلام خواب را از چشم استکبار جهانی گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «مصیب خزاعی» امروز (۱۶ آبان) در مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی که با حضور علمای شیعه و اهل سنت در شهرستان درمیان برگزار شد، اظهار کرد: ۴۰ سال از انقلاب می گذرد و فقط نیاز است شرایط قبل و بعد از انقلاب را با هم مقایسه کنیم تا بیشتر متوجه برخی مسائل شویم.

 

امام جمعه اسدیه مرکز شهرستان درمیان با اشاره به اینکه قبل از انقلاب که مستکبرانی از جمله چرچیل و گروباچف برای ایران نقشه می کشیدند امروز استخوان های آنان پودر شده است، گفت: روز به روز نابود مستکبران به خاطر گام های استوار رزمندگان اسلام  در سراسر جهان و ایران نزدیک تر است و هر چه ما قوی‌تر باشیم بیشتر لرزه بر پیکر استکبار می اندازیم.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز خواب را از چشم استکبار جهانی گرفته ایم، ادامه داد: حاج قاسم ها و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شبانه روز برای برقراری امنیت تلاش می کنند اما برخی ها در داخل کشور به دنبال مذاکره هستند.

 

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به اهمیت جهاد با دشمنان، بیان کرد: حضرت علی (علیه السّلام) در نهج البلاغه می فرمایند که آن کسانی که در خانه نشستند تا به آنها حمله بشود دچار ذلّت شدند.

 

امام جمعه درمیان افزود: اگر رزمندگان اسلام توطئه دشمن را در نطفه خفه نمی کردند و سردار سلیمانی و همراهانشان در سوریه و عراق به جهاد با گروه های تکفیری نمی رفتند وضعیت ما بهتر از آن کشورها نبود.

 

وی با بیان اینکه باید قدردان زحمات و خدمات نظام اسلامی در شهرستان مرزی درمیان باشیم، گفت: باید قدر انقلاب و امنیت را بیشتر بدانیم و  وحدت و اتحاد جامعه اسلامی را حفظ کنیم.

 

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به محبوبیت سردار دلها، گفت: راه اسلام، وحدت و اتحاد و راه شهید سلیمانی است.

کد خبر 1012186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha