وحدت و همبستگی در بین مسئولان ایلامی برقرار است/ سامانه گرمسیری نباید معطل اعتبار باشد

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه خوشبختانه از لحاظ سیاسی وحدت خوبی بین مسئولان استان وجود دارد، گفت: تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سامانه گرمسیری یکی از مطالبات جدی مردم استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در دیدار با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: سامانه گرمسیری، نقشی عظمیی در بهبود وضعیت معیشتی و کاهش بیکاری در این استان خواهد داشت.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه  سرمایه‌گذاری عظیمی که در سامانه گرمسیری استان انجام گرفته است، گفت: سامانه گرمسیری یکی از مهم‌ترین طرح‌های اقتصادی استان است و تکمیل این طرح در کنار امنیت پایدار مرزی، نقش قابل توجهی در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال در استان خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه مردمان شریف و ولایتمدار استان ایلام در طول ۸ سال دفاع مقدس، جانانه از مرزهای غربی کشور دفاع کردند، افزود: مردم ایلام با وجود همه بمباران ها و قرار  گرفتن در  خط مقدم مناطق عملیاتی،  شهر را ترک نکردند این در حالی است که کمتر شهر جنگ زده ای را در طول دوران دفاع مقدس پیدا می کنید که با وجود بمبباران های مکرر، مردم آن، شهر را ترک نکرده باشند.


امام جمعه ایلام بیان کرد: خوشبختانه از لحاظ سیاسی وحدت خوبی بین مسئولان استان  وجود دارد و این وحدت و همبستگی زمینه دستیابی به اهداف را به راحتی میسر می سازد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه آبیاری بیش از ۲۷هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تحول خوبی را در استان ایجاد خواهد کرد، ابراز کرد: تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این سامانه یکی از مطالبات جدی مردم استان است چرا که معطل ماندن این پروژه باعث فرسایش تجهیزات خواهد شد.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اهمیت ایجاد و تصویب منطقه آزاد مهران، خاطرنشان کرد: مردمان استان ایلام مردمانی نجیب و کم توقع هستند به طوریکه در موضوع بیکاری این استان رکود دار است و منطقه آزاد تجاری مهران نقش مهمی در اشتغال  دارد.

کد خبر 1012215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha