ایلام  مظهر اقتصاد مقاومتی است/ عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی مهم ترین راهکار مقابله با مشکلات است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی عملیاتی می شد بسیاری از مشکلات کشور مرتفع می شد، گفت: استان ایلام با دارا بودن شاخصه ها و ظرفیت های متنوع، مظهر اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «محسن رضایی» ظهر امروز(۱۶ دی) در نشست اقتصاد مقاومتی استان ایلام با حضور مسئولان این استان، اظهار کرد: استان ایلام به دلیل وجود ظرفیت های نفت،گاز ، تجارت و صنایع پایین دستی پتروشیمی و دامپروری می تواند الگوی پیشرفت کشور معرفی شود.

 

وی با بیان اینکه مشکلات استان را پیگیری و در فرصت مناسب پای صحبت‌ها و مشکلات مسئولین استان خواهیم نشست، گفت: تلاش می شود که با پیگیری های لازم، مشکلات سامانه گرمسیری  در راستای تامین اعتبارات مورد نیاز  مرتفع شود.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  بیان کرد: استان ایلام مظهر اقتصاد مقاومتی است چرا که  ظرفیت های برون گرایی و درون گرایی را توام با هم داراست و اگر قرار باشد یک استان را الگوی اقتصاد مقاومتی معرفی شود، این شاخصه در ایلام تجلی یافته است.

 

رضایی با بیان اینکه ما باید حتما ایلام را محور توسعه قرار دهیم و باید شکوفایی بزرگی را برای ایلام به ارمغان آوریم، افزود: با معرفی ادله ها، مستندات و استفاده از توان خودم برای تصویب منطقه آزاد تجاری مهران تلاش خواهم کرد.

 

وی با بیان اینکه وظیفه مجمع تشخیص مصلحت نظام مشورت دهی به مقام معظم رهبری و رفع اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان است، گفت: اگر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی عملیاتی می شد، شاید الان شاهد شنیده شدن گلایه های شما در خصوص مسایل استان نبودیم.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه زمانی ارکان نظام به پاسخگویی کشانیده می شوند که مطالبات مردم به صورت شجاعانه بیان شوند، ابراز کرد: من خودم را متعلق به این منطقه می دانم، منطقه زاگرس با وجود ظرفیت های فراوان با مشکلات فراوانی زمواجه هستند.

 

محسن رضایی در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان انقلابی که داعیه ایدئولوژی داریم نباید چنین مشکلاتی در آن نمود داشته باشند.

 

 

تکمیل می شود.....

 

کد خبر 1012233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha