برگزاری یادواره های شهدا به مناسبت دهه بصیرت در مینودشت

مصطفی لو گفت: به مناسبت دهه بصیرت و چهل سالگی دفاع مقدس یادواره های شهدای متعددی به صورت مجازی و حضوری در مینودشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یعقوب مصطفی لو» ظهر امروز (سه شنبه 16 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای چهل سالگی دفاع مقدس و دهه بصیرت برنامه های متنوعی در سطح شهرستان مینودشت در نظر گرفته شد.

 

فرمانده سپاه مینودشت ادامه داد: برگزاری نشست های بصیرتی در مساجد و فضای مجازی، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا متعدد به صورت حضوری و مجازی در شهرستان مینودشت از جمله برنامه هایی است که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی و دهه بصیرت در شهرستات مینودشت در نظر گرفته شده است.

 

مصطفی لو افزود: یادواره نخستین شهید انقلاب «علیرضا قزلسفلو» در قیام  12 دی گالیکش، برگزاری مراسم متمرکز شهید سلیمانی در مصلی محمد رسول الله مینودشت و پنج تن آل عبا (علیه السلام) شهر دوزین، تولید محتوا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه هایی است که به این مناسبت در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: پویش ختم صلوات و ختم قرآن و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و تهیه و توزیع پخت غذا و ایستگاه سلامت از دیگر برنامه هایی به شمار می رود که در این ایام انجام شد.

 

کد خبر 1012269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha