نیاز به تعامل تمامی دستگاه های اجرایی در شیراز برای تحقق کامل پروژه شهروند سپاری

راضی گفت: برای تحقق کامل پروژه شهروند سپاری به همکاری و تعامل تمامی دستگاه های اجرایی در شیراز نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدعلی راضی»، امروز (سه شنبه 16 دی) در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان فارس گفت: تلاش شهردار شیراز برای تحقق کامل پروژه شهروند سپاری و پاسخ الکترونیک به استعلام آپارتمان های مسکونی قابل توجه بوده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز ادامه داد: برای تحقق کامل این پروژه به همکاری و تعامل تمامی دستگاه های اجرایی در شیراز نیاز است.

وی اضافه کرد: از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای کمک به شهرداری شیراز در این حوزه خواستار همکاری هستیم تا پروژه شهروند سپاری به نتیجه مطلوب برسد.

«احمدعلی افکاری»، نیز در این جلسه گفت: استقرار شهرداری الکترونیک و پروژه شهروند سپاری، الگوی مطلوبی برای تمامی دستگاه های اجرایی در استان است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس ادامه داد: برای همکاری شهرداری شیراز با شرکت توزیع نیروی برق، ثبت احوال، بانک ها، تامین اجتماعی و ... در این زمینه زمینه لازم نیز فراهم خواهد شد.

«علاالدین ضیایی»، رئیس اداره کنترل و نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز نیز عنوان کرد: الکترونیکی کردن صدور پروانه، پایان کار و عدم خلاف به تعامل بانک ها، دفاتر اسناد رسمی، ثبت احوال، اداره برق و ... نیاز دارد.

خاطر نشان می شود که 87 درصد از درخواست های شهروندان از شهرداری شیراز به صدور استعلام ها مربوط است و 63 درصد آنها متعلق به استعلام آپارتمان ها مسکونی است و الکترونیکی کردن آنها نتایج مطلوبی در پی دارد.

کد خبر 1012271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha