موضوع پدافند غیرعامل در همه ساختار آستان قدس مطرح‌ شده است

خاکسار قهرودی گفت: وسعت فعالیت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی در سال‌های گذشته معطوف به حوزه جغرافیای حرم مطهر بود اما امروز در همه ساختار و نظام آستان قدس رضوی مطرح‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مصطفی خاکسار قهرودی» امروز(۱۶ دی) در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین آستان قدس رضوی و سازمان مدیریت بحران کشور  گفت: موضوع پدافند غیرعامل در ساختار جدید آستان قدس رضوی، به صورتی منسجم‌ و در قالب شورای عالی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل دیده شده است که نشان‌دهنده اهتمام جدی مجموعه به این امر است.

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: خدای منان را شاکریم که از نعمت بزرگ و ارزشمند امنیت برخورداریم. اگر ایثارگری و رشادت شهدا و رزمندگان ما نبود، نمی‌توانستیم از تهدیدها، آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان به سلامت عبور کنیم.

 

وی با بیان اینکه تغییرات در ساختار آستان قدس رضوی، جایگاه «مدیریت بحران و پدافند غیرعامل» را به‌ صورتی چشمگیر ارتقا داده است، افزود: وسعت فعالیت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آستان قدس رضوی در سال‌های گذشته معطوف به حوزه جغرافیای حرم مطهر بود، اما امروز در همه ساختار و نظام آستان قدس رضوی مطرح‌ شده است.

 

خاکسار قهرودی ادامه داد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک آستان قدس رضوی با سازمان مدیریت بحران کشور می‌تواند مبنایی برای تحقق اهداف ما در بخش‌های مختلف باشد.

کد خبر 1012328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha